Ο Γιάννης Πάριος αντεπιτίθεται στον Βαλάντη:"Ποιος είσαι; Που τραγουδάς; Έλα ρε φίλε να καλύψεις το κενό"!

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ο μεγάλος Έλληνας τραγουδιστής θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ο Βαλάντης πριν από λίγες εβδομάδες είχε βρεθεί καλεσμένος στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και μεταξύ άλλων δήλωσε: “Σέβομαι την ιστορία του Γιάννη Πάριου και είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής, αλλά τον άκουσα σε πρόσφατες συναυλίες του, που δεν είχε τη φωνή που ήξερα. Βιολογικά γερνάμε και καταστρέφονται οι φωνητικές μας χορδές. «Πεθαίνω» με Αλεξίου και Γαλάνη, αλλά όχι τώρα. Όταν βλέπω φθορά δεν μου αρέσει”. Ο Γιάννης Πάριος μιλώντας στο Κoolnews πήρε θέση λέγοντας : “Άντε, έφυγα εγώ, έφυγε η Χαρούλα... Έλα ρε φίλε να καλύψεις το κενό εσύ. Ποιος είσαι; Που τραγουδάς;”. O Γιάννης Πάριος, όμως, δεν έμεινε μόνο σε αυτό αλλά είπε για τον Βαλάντη: “Τον ξέρω σαν χαρακτήρα, αυτόν που το είπε και είμαι σίγουρος πως το έχει μετανιώσει. Αλλά δεν μπορεί να το διορθώσει τώρα. Για αυτό δεν θέλω να ασχολούμαι με αυτό. Είναι καλό παιδί, είναι καλός τραγουδιστής σε αυτό που κάνει. Ποτέ δεν θα έβγαινα εγώ να πω για τον Μπιθικώτση ή τον Καζαντζίδη, “δεν είναι η ώρα να πάνε σπίτι τους;”. Αν θέλεις, κάνε το με τον τρόπο σου, δεν είναι ανάγκη να το λες”.
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Pacmanakis custom Template | blue gene Template
Copyright © 2014. Blue Gene - All Rights Reserved
Template Created by Pacmanakis Inspired by Blue Gene 2011
Proudly powered by Blogger