ΜΙΝΙ Countryman Cooper D

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Η φράση που χρησιμοποιείται συχνά για το Countryman είναι ότι αν η Apple έβγαζε ποτέ αυτοκίνητο, θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι. Με φανατικούς «φίλους» και φανατικούς «εχθρούς», αλλά αναμφισβήτητα διόλου πληκτικό. Από τη στιγμή, μάλιστα, που με αυτό η MINI έδωσε απάντηση στο δίλημμα «στυλ ή πρακτικότητα;» τo τετράθυρο μοντέλο απέκτησε οικογενειακές χάρες.

 Με δεδομένα τα 350 λίτρα στον χώρο αποσκευών δεν υφίσταται πλέον ζήτημα έλλειψης διαθέσιμων χώρων ούτε στον θάλαμο επιβατών με την toy-car αισθητική και την αντισυμβατική εργονομία που δεν απαιτεί απλώς χρόνο εξοικείωσης, αλλά και αντίστροφο τρόπο σκέψης σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα. Αφού λοιπόν δόθηκε η λύση στις χωροταξικές απαιτήσεις, η επόμενη ερώτηση αφορά τον κινητήρα, ιδιαίτερα μετά την επέλαση της πετρελαιοκίνησης στην ελληνική αγορά. Πέρα από το κυνήγι των επιδόσεων και ό,τι αυτές σημαίνουν για τον καθένα από εμάς, ασφαλώς και θα επέλεγα την έκδοση Cooper D των 112 ίππων και των 270 Nm ροπής στα 1.598 κ.εκ. 

Η απόφαση βασίζεται σε έναν απλό συλλογισμό. Αν επιλέγεις ένα λάιφσταϊλ αυτοκίνητο διότι σου φτιάχνει τη διάθεση, εξυπηρετεί τις ανάγκες σου και η απόσταση στην τιμή πώλησής του από μια αντίστοιχων χαρακτηριστικών βενζινοκίνητη πρόταση δεν είναι χαοτική - το Cooper D κοστίζει 25.720 ευρώ με όφελος απόσυρσης, ενώ το βενζινοκίνητο Cooper των 122 ίππων, 23.970 ευρώ -, τότε η απάντηση έρχεται μόνη της. 

Aλλωστε, η κατανάλωση καυσίμου του Cooper D είναι χαμηλότερη - 4,4 λίτρα/100 χλμ. - οι εκπομπές CO2 λιγότερες - 115 γραμμ./χλμ., άρα και τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα. Στον δρόμο η βασική διαφορά που θα διαπιστώσεις είναι η ελαστικότητα του πετρελαιοκινητήρα - με τη ροπή από τις 1.750 σ.α.λ. -, αλλά και ο ελαφρώς αυξημένος θόρυβος σε ένα αυτοκίνητο που διατηρεί την ακρίβεια των αντιδράσεών του. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης σου δίνει να καταλάβεις ότι το Countryman λατρεύει τις στροφές και παρά το μεγαλύτερο μέγεθος και το αυξημένο βάρος του - 1.310 κιλά - προσπερνά εύκολα χωρίς να είναι αναγκαίο να καταφύγεις πάντα σε αλλαγή ταχύτητας στο χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων με την αραιή κλιμάκωση. Αν λοιπόν σκέφτεστε Countryman, η βασική επιλογή είναι το Cooper D. to vima
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Pacmanakis custom Template | blue gene Template
Copyright © 2014. Blue Gene - All Rights Reserved
Template Created by Pacmanakis Inspired by Blue Gene 2011
Proudly powered by Blogger