ΝΙΝΟ:'ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ'

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012


Εδώ και δέκα χρόνια, ο Νίνο χαρίζει μοναδικά τραγούδια στο κοινό. Με φύλακα άγγελό του τον Φοίβο, τον οποίο χαρακτηρίζει αόρατη μηχανή, που παράγει συναισθήματα 24 ώρες το 24ωρο σε νότες και χαρτί και λίγο πριν την κυκλοφορία του νέου του single με τίτλο Ρεφρέν, ο ταλαντούχος τραγουδιστής δίνει το στίγμα του: «Είμαι ένας άνθρωπος που γεννήθηκε στην Σουηδία, μεγάλωσε στην Ρόδο, μόλις άρχισε να καταλαβαίνει τί γίνεται στον κόσμο, συνειδητοποίησε πως έχει την μουσική μέσα του και ξεκίνησε να ονειρεύεται τι θα γίνει όταν μεγαλώσει. Και αυτό που ονειρευόμουνα ήταν ένα μικρόφωνο. Θέλω ένα μικρόφωνο. Πήγαινε στα μπουζούκια, μου είπαν. Τι είναι αυτό; Πήγα. Α ωραία είναι εδώ θα τραγουδάω, σκέφτηκα. Δεν με ένοιαζε ο κόσμος, αλλά το να τραγουδάω. Προχωράει, προχωράει η ιστορία. Μπαίνω στο fame story. Ρε δεν πάτε να πνιγείτε; Δεν πάω για γυμναστική, δεν θέλω να πάω ποτέ. Εφυγα στις πέντε εβδομάδες και είχα πάει σε ένα μάθημα. Δεν με ένοιαζε να κάνω ερωτική εξομολόγηση στον πυροσβεστήρα, όπως μας έβαζαν, για να μάθω υποκριτική. Δώσε μου ένα μικρόφωνο ρε άνθρωπε, να τραγουδήσουμε. Αλλά δουλεύω πάρα πολύ. Και βοηθάω όποιον μπορώ, όποιον βρεθεί μπροστά μου. Εχω την οικογένειά μου και ονειρεύομαι την υπόλοιπη ζωή μου. Δεν είμαι τίποτα άλλο».


Τί έχει αλλάξει στην ζωή του από την εποχή που ήταν παιδί μέχρι σήμερα; «Μικρός κινδύνευα συνέχεια. Ολη μέρα. Δεν φοβόμουν καθόλου, κανέναν και τίποτα. Τριάντα άτομα έρχονταν επάνω μου. Ε και ; Δεν με ένοιαζε. Τώρα; Φοβάμαι και την σκιά μου. Εχω πρόβλημα. Ναι, έχω και καθημερινές φοβίες: Σιχαίνομαι το αεροπλάνο και μπορεί να σταματήσει η καρδιά μου με τον σεισμό. Και 3 ρίχτερ να κάνει. Ο σεισμός είναι κάτι ανεξέλεγκτο. Όπως και το να πέσει αεροπλάνο».

Εχοντας ήδη στο ενεργητικό του πολλές και μεγάλες εμπορικές επιτυχίες, όπως ο «Θεός», το «επηρεάστηκα», «το ακόμα σε ζητώ», αλλά και το σαν ναυαγοί», χαρακτηρίζει, (όσο περίεργο και εάν ακούγεται αυτό) τον εαυτό του μη επαγγελματία τραγουδιστή. «Ευχαριστώ τον Θεό που ζω που είναι καλά η οικογένειά μου και που μου έχει δώσει την δυνατότητα να υπηρετώ τον κόσμο της μουσικής. Τώρα μπορεί να μας διαβάσουν διάφοροι που κάνουν σχόλια και να πουν υπηρετείς την μουσική, είσαι ταγμένος λες στην μουσική… κι έχεις πει αυτές τις μαλ***ίες; Για κάποιους τα τραγούδια μου είναι τραγικά. ΟΚ. Αλλά εγώ δεν είμαι επαγγελματίας τραγουδιστής. Είμαι εραστής της τέχνης. Δεν μετέτρεψα το χόμπι μου σε επάγγελμα. Απλά με πληρώνουν για την αγάπη μου».


Πριν από λίγο καιρό, ο Αντώνης Βαρδής είχε δηλώσει σε συνέντευξή του ότι δεν μπορεί ένας νέος τραγουδιστής να έχει σαν είδωλό του τον Νίνο. Τι απαντά ο ίδιος σε αυτό; «Ένας τεράστιος καλλιτέχνης όπως είναι ο Αντώνης Βαρδής, επιτρέπεται να πει ό, τι θέλει. Με τόσα τραγούδια που έχει δώσει στις ψυχές των ανθρώπων πες ό, τι θες φίλε μου, εγώ σε λατρεύω. Ξέρω βέβαια πως δεν το εννοούσε εκείνο που είπε και το εξήγησε αργότερα. Εφερε εμένα και την Τάμτα ως παραδείγματα, λέγοντας ότι δεν μπορεί να είμαστε πρότυπα για νέους καλλιτέχνες αλλά μιλούσε γενικότερα. Μιλούσε γι’ αυτά που τους συμβαίνουν. Ότι δεν είναι δυνατόν δηλαδή να παίζουν τα ραδιόφωνα τον Νίνο και όχι τον Βαρδή. Άδικο έχει;»

Ο Νίνο θέλει να αποχωρήσει από τα μουσικά δρώμενα σε μια επιτυχημένη για εκείνον στιγμή και όχι όταν θα αρχίζει πλέον η κάθοδος και η πτώση. Τι θέλει να πει τότε στον κόσμο; «Θέλω να πω ευχαριστώ κόσμε, αποχωρώ αφήνω την θέση μου στους νέους».

Πηγή: Down Town



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Pacmanakis custom Template | blue gene Template
Copyright © 2014. Blue Gene - All Rights Reserved
Template Created by Pacmanakis Inspired by Blue Gene 2011
Proudly powered by Blogger