Πώς να εξαφανίσετε την κοιλιά σας σε 4 εβδομάδες χωρίς να κάνετε δίαιτα ? (για άντρες)

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Η κετόνη από βατόμουρο είναι το τελευταίο όπλο για την καταπολέμηση του περιττού βάρους. Είναι διαθέσιμο ως συμπλήρωμα διατροφής και χρησιμοποιείται ήδη από εκατομμύρια άντρες ανά τον κόσμο και έγινε ακόμα πιο γνωστό μετά την τηλεοπτική προβολή (βλέπε βίντεο) στο\”The Dr. Oz show\”, το οποίο εξηγεί τα οφέλη της χρήσης της κετόνης από βατόμουρο.  
Από την άλλη, υπάρχουν ακόμα πολλοί άντρες που υποφέρουν από την παχυσαρκία: μπυροκοιλιές, προγούλια, οι οποίοι δεν έχουν ιδέα ακόμα για το πως δουλεύει. Άλλοι, οι οποίοι έχουν ακούσει για την κετόνη από βατόμουρο, δεν έχουν πληροφορηθεί αρκετά για τα οφέλη που προσφέρει στην απώλεια βάρους. 
Αυτός είναι και ο λόγος που η ομάδα μας γράφει για αυτό το θέμα, με την ελπίδα να προσφέρουν όσον το δυνατόν πιο αξιόπιστες πληροφορίες για τους άντρες που θέλουν να εξαφανίσουν το λίπος από την κοιλιά τους. Σύμφωνα με τον Δρ. Οζ, το Raspberry Ketone δρα στο ανθρώπινο σώμα με δύο κυρίως τρόπους. Πρώτον, αναγκάζει το σώμα να κάψει το πλεόνασμα γλυκόζης και λίπους, κατά κύριο λόγο στο ήπαρ. Δεύτερον, επιβραδύνει την απελευθέρωση σακχάρων στην κυκλοφορία του αίματος. Τι αποτελέσματα να περιμένετε; Εξαφάνιση του λίπους στην κοιλιακή χώρα, μείωση του προγουλιού. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Όταν τα σάκχαρα δε συσσωρεύονται στο αίμα, το σώμα δε δημιουργεί λίπος, καθώς, όπως είναι γνωστό, οι υδατάνθρακες από τα σάκχαρα είναι η αιτία δημιουργίας του λιπώδους ιστού. Όταν τα δύο αυτά γεγονότα συνδυάζονται, το αποτέλεσμα είναι η εξαφάνιση του λίπους. Ταυτόχρονα, διακόπτεται και η δημιουργία νέου λίπους. Όλα αυτά, με έναν απόλυτα φυσικό τρόπο για το ανθρώπινο σώμα. Βασικά, ήμασταν αρκετά σκεπτικοί με το Raspberry Ketone . Ακόμα και μετά από βουνά χαρτούρας που αφορούσαν την έρευνα, είχαμε στοιχεία μόνο αποτυπωμένα σε χαρτί. Οπότε εγώ, ο Γιώργος Παπαδόπουλος, που δουλεύω στο Men’s Fitness, αποφάσισα να δοκιμάσω το προϊόν στον εαυτό μου. Ήταν ο καταλληλότερος τρόπος να πραγματοποιήσω έρευνα για το άρθρο μου και να μοιραστώ τα αποτελέσματα μου με τους αναγνώστες. 
 Προσφέρθηκα λοιπόν να γίνω πειραματόζωο. Συμβουλεύτηκα έναν γιατρό σχετικά με τα συστατικά. Μου είπε ότι ακούγονται πολλά υποσχόμενα. Η ισχυρή δράση του προϊόντος οφείλεται κυρίως στην κετόνη από βατόμουρο. Η κετόνη από βατόμουρο επιταχύνει την έκκριση μιας ορμόνης, της οποίας η κύρια δράση είναι η εκκίνηση μιας διεργασίας στο σώμα κατά την οποία καταστρέφεται το λίπος. Ως αποτέλεσμα, η κοιλιά και το προγούλι εξαφανίζονται. 
Αυτά τα απίστευτα αποτελέσματα οφείλονται στα συστατικά που περιέχουν οι ταμπλέτες: 1. Ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα – Δεν αποθηκεύεται λίπος στο σώμα. 2. Παρέχει ενέργεια για πιο έντονη άσκηση του σώματος. 3. Βοηθάει εξαιρετικά στην μείωση του λίπους του σώματος. 4. Επιταχύνει τον μεταβολισμό. Εντυπωσιάστηκα από την επίσημη ιστοσελίδα του προμηθευτή, από την οποία και αγόρασα ένα πακέτο άφοβα, καθώς κάθε πελάτης έχει την εγγύηση ότι μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα μέσα σε 60 ημέρες (εγώ τα πήρα για δοκιμή). Δε ρίσκαρα τίποτα, η αγορά μου ήταν απόλυτα ασφαλής . 

ΑΓΟΡΑΣΑ Αυτά λέγονται επίσης για το Raspberry Ketone : Σύμφωνα με έρευνες, οι άντρες οι οποίοι πήραν το Raspberry Ketone μείωσαν δραματικά το λίπος τους στην κοιλιακή χώρα. Όλοι έχασαν έναν μέσο όρο 6 κιλών μέσα σε 18 ημέρες χωρίς δίαιτα ή άσκηση. Το Raspberry Ketone δεν περιέχει διεγερτικές ουσίες . Το Raspberry Ketone επιταχύνει αποδεδειγμένα τον μεταβολισμό και ενισχύει τη διαδικασία απώλειας βάρους πάνω από 800%. Άλλες έρευνες έδειξαν μια μείωση της κακής χοληστερόλης κατά περισσότερο από 39% και τη μείωση ή πλήρη εξαφάνιση του προγουλιού. 

 Αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν δοκιμάστηκε το Raspberry Ketone 3 ημέρες αφότου έκανα την online παραγγελία του Raspberry Ketone έγινε η παράδοση. 1 πακέτο είναι αρκετό για 1 μήνα, οπότε ήταν ιδανικό για το σχέδιο μου να πάρω το συμπλήρωμα για 4 εβδομάδες, καταγράφοντας την απώλεια βάρους μου λεπτομερώς. Τα αποτελέσματα: 

Πρώτη Εβδομάδα Μετά από μια εβδομάδα χρήσης τουRaspberry Ketone, ξαφνιάστηκα από τα δραματικά αποτελέσματα. Η ενέργεια μου είχε αυξηθεί και δεν πεινούσα καν, το οποίο απ’ότι φαίνεται ήταν αποτέλεσμα της έλλειψης όρεξης που προκαλεί. Ειλικρινά, ένιωθα τέλεια. Το καλύτερο ήταν πως δεν έπρεπε καν να αλλάξω κάτι στην καθημερινή μου ρουτίνα. Την 7η ημέρα, ανέβηκα στη ζυγαριά και δεν πίστευα στα μάτια μου. Είχα χάσει 2 κιλά. Ακόμα όμως δεν είχα πειστεί, καθώς λένε πως χάνει πολλά υγρά στην αρχή κάθε δίαιτας. Ήθελα να περιμένω και να δω τα αποτελέσματα των ερχόμενων εβδομάδων. Ήξερα πως υπήρχε σίγουρα ελπίδα, καθώς ζύγιζα λιγότερα από 80 κιλά για πρώτη φορά μετά από χρόνια! 

Δεύτερη Εβδομάδα Μετά από δύο εβδομάδες, είχα ακόμα περισσότερη ενέργεια και κοιμόμουν καλύτερα από ποτέ. Σταμάτησα να ξυπνάω μέσα στη νύχτα και να στριφογυρνάω, καθώς το σώμα μου μπορούσε πλέον να ξεκουραστεί (αυτό νομίζω έγινε επειδή ξεφορτώθηκα τις τοξίνες από το σώμα μου). Επιπλέον, με κάποιο τρόπο κατάφερα να χάσω ακόμα 5 κιλά, φέρνοντας με στα 7 κιλά συνολικού χαμένου βάρους. Ακόμα καλύτερα, η κοιλιά μου είχε αρχίσει να εξαφανίζεται. Υπήρχε και μια μικρή βελτίωση στο προγούλι μου. Οφείλω να ομολογήσω πως αρχίζω να πιστεύω σε αυτό το προϊόν.  

Τρίτη Εβδομάδα Μετά από 3 εβδομάδες, όλες μου οι αμφιβολίες και ο σκεπτικισμός είχαν εξαφανιστεί! Είχα σχεδόν καταφέρει να εξαφανίσω την κοιλιά και είχα χάσει ακόμα περίπου 7 κιλά - πλέον χρειαζόμουν μερικά στενά πουκάμισα. Αρκετά συχνά, κατά τη διάρκεια της τρίτης εβδομάδας μιας δίαιτας, μένεις από καύσιμα. Αλλά με το Raspberry Ketone η ενέργεια μου δε μειώθηκε, αλλά παρέμενε σταθερή καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δε χρειαζόμουν πλέον τον υπνάκο μου στις 3 το απόγευμα! Βλέπω ακόμα και το στομάχι μου να χωνεύει τα φαγητά πολύ καλύτερα, νιώθω δυνατός, ενεργητικός και το σημαντικότερο - πιο αδύνατος. 
Φαντάζομαι πως η πέψη μου ήταν πολύ καλύτερη - ούτε φούσκωμα ούτε ντροπιαστικά αέρια μετά το φαγητό! Τέταρτη Εβδομάδα Στο τέλος της τέταρτης εβδομάδας, τα αποτελέσματα μου ήταν τρομακτικά. Είχα χάσει το απίστευτο νούμερο των 16 κιλών από τη στιγμή που άρχισα το Raspberry Ketone. Κανένα ίχνος κοιλιάς, το προγούλι είχε μειωθεί σημαντικά, ουσιαστικά εξαφανίστηκε. Για την ακρίβεια, όλοι στο γραφείο ζήλευαν τα αποτελέσματα μου. Κατά τη διάρκεια των πρώτων τριών εβδομάδων χρήσης του Raspberry Ketone έχασα περίπου 13 κιλά. Για να είμαι ειλικρινής όμως, νιώθω τέλεια με το βάρος μου τώρα, οπότε δεν ήθελα να χάσω περισσότερα κιλά. 
Παρόλα αυτά, αποφάσισα ότι θα μου κάνει καλό να συνεχίσω να παίρνω το Raspberry Ketone και στη συνέχεια, καθώς έχει τόσα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που με κάνει να νιώθω τέλεια και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα - να είσαι δυνατός, με ζωντάνια και σε καλή φυσική κατάσταση. “Δε θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος με αυτά τα αποτελέσματα. 

Εξαφάνισα την κοιλιά και το προγούλι μέσα σε 4 μόνο εβδομάδες - χωρίς δίαιτες και σωματική άσκηση“ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Men's Fitness 
Συμπέρασμα: Είναι απολύτως φυσιολογικό να έχεις τις αμφιβολίες σου για τα αποτελέσματα ενός προϊόντος αδυνατίσματος, όπως τις είχαμε κι εμείς πριν από την έρευνα μας. Στην πραγματικότητα, αρκεί να δοκιμάσεις το Raspberry Ketone , και θα πειστείς – τα αποτελέσματα και οι επιδράσεις του μιλάνε από μόνα τους. Μετά το πέρας της έρευνας μας (στην πραγματικότητα εγώ την έκανα), είναι χαρά μας να ανακοινώσουμε πως η απώλεια βάρους με το Raspberry Ketone είναι εφικτή. Και δεν έχετε τίποτα να χάσετε Ακολουθήστε τους συνδέσμους που σας έδωσα για να παραγγείλετε τη δική σας Κετόνη Βατόμουρου και να ξέρετε ότι παίρνετε ένα έμπιστο προϊόν το οποίο δουλεύει. Καλή τύχη με την απώλεια βάρους σας! ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Men's Fitness
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Pacmanakis custom Template | blue gene Template
Copyright © 2014. Blue Gene - All Rights Reserved
Template Created by Pacmanakis Inspired by Blue Gene 2011
Proudly powered by Blogger