ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ !

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011


Οι βρισιές μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα. Αυτό τουλάχιστον
ισχυρίζονται ψυχολόγοι του Πανεπιστημίου Keele.Μετά από πείραμα που έκαναν σε...
71 φοιτητές οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όσοι έβριζαν, ενώ είχαν το χέρι τους σε ένα κουβά με κρύο νερό 5o C, άντεξαν περίπου το διπλάσιο χρόνο σε σύγκριση με εκείνους που δεν έβριζαν.

Οι βωμολοχίες συνδέονται με την αύξηση της αντοχής στον πόνο, καθώς και των παλμών της καρδιάς, εξηγούν οι ερευνητές και εκτιμούν ότι ενώ ο λόγος σχετίζεται με την ενεργοποίηση του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου, οι βρισιές φαίνεται ότι ενεργοποιούν βαθύτερα στρώματα του εγκεφάλου που σχετίζονται με τα συναισθήματα.

Από την άλλη μεριά, όμως, παρατήρησαν ότι όσοι συνηθίζουν να βρίζουν διαρκώς δεν απολάμβαναν την παυσίπονη δράση του βρισίματος, εν αντιθέσει με εκείνους που κατέφευγαν σ’ αυτό περιστασιακά.

perierga.
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Pacmanakis custom Template | blue gene Template
Copyright © 2014. Blue Gene - All Rights Reserved
Template Created by Pacmanakis Inspired by Blue Gene 2011
Proudly powered by Blogger